Perşembe

Minecraft Hileleri Single Player Commands İtem kodları

Kategori 91 yorum

91 yorum:

  1. Alllah senden razı olsun itemleri fln görnce içim gidiyooo :D

    YanıtlaSil
  2. admin bn yazı yazmayı bilmiyorum t ye basıyom olmuyor nasıl yapılıyor :( lütfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Control bölümünden hangi tuş olduğuna bakabilirsin.

      Sil
  3. Rar'ın içinde yazıyordu ama yinede yazıya ekleyeyim.

    YanıtlaSil
  4. Ya bende t ye basınca konsol açılmıyor.. Yardım ederseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. admin çok teşekkür ederim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. furkan ben yapıyorum oyuna girmiyor ???

    YanıtlaSil
  7. Dostum bu 1.7.3 için şu an 1.8 çıktı eğer ona yüklediysen olmaz, kurulum çok basit yani kurulumda sorun çıkacağını sanmıyorum, sorun versiyondadır.

    YanıtlaSil
  8. 1.8 de açılmıyo ya ben bunu nasıl duzelticem

    YanıtlaSil
  9. 1.8 için çıkında ekleyeceğim daha çıkmadı, blogumu takipte kalın. Sol kısımdaki E-Bülten kısımdan kaydolabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. fURKAN 1.7.3 kulalnıyorum ama singleda chat yeri açılmıyo bi çözümü yok mu

    YanıtlaSil
  11. Oyunu yeniden yükle öyle dene, sorun çıkmaması lazım ya ayarlarda onun ayarı standart'ı T harfi.

    YanıtlaSil
  12. Heck var diyen arkadaşım kimi kandırıyon eline sağlık furkan kardeş iki saat altın aramaktan oyunu bırakıyordum şimdi lunapark yaptım iki villa ohhh ne güzel :D

    YanıtlaSil
  13. @Doğan, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. sizin hilenizi indirdikten sonra minecraft bi daha çalışmadı . siyah ekran çıkıyor ve hata veriyor silip yeniden denesemdede olmadı teşkkürler.

    YanıtlaSil
  15. Modu oyuna entegre ettikten sonra silseniz bile tam anlamıyla açılmaz oyunu silip tekrar yüklemeniz gerekir.

    YanıtlaSil
  16. oyunu silip tekrar yüklediğimde bile haritalarım duruyor bir harita seçip oyunu açıyorum fakat siyah ekran çıkıyor yardım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  17. Çalıştır'a %appdata% yazın. .minecraft dosyasını silin. Sonra tekrar yükleyin.

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim furkan özden .
    fakat cevaplarsanız bi sorum daha olcak . Minecraftı açınca play offlinedan singleplayer olarak oynuyordum hep ama artık play offline tuşu kapalı nedeni nedir ? ve minecraftı nasıl online oynayabilirim ?

    YanıtlaSil
  19. Hamachi üzerinden online oynayabilirsiniz. Hiç uğraşmadan online oynamak istiyorsanız. Oyunu satın almanız gerekir. Ama hamachi de o kadar zor değildir yani :)

    YanıtlaSil
  20. peki çok teşekkür ederim :)
    ancak daha oyunu açamadım bile eskiden minecraft.exe'den girer play offline ile oynardım şimdi play offline açk değil ve altında not downloaded yazıyor nedeni ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  21. Çalışıyor sorunsuz..

    YanıtlaSil
  22. Kardeş en başa 1.8 versiyon için geçerli değil diye yazda günlerdir uğraştığımız emekler boşa gitmesin 1.8 e kurdum siyah ekran çıkıyo

    YanıtlaSil
  23. Zaten en üstte şöyle birşey yazıyor.
    Eğer Minecraft 1.8 modu için Single Player Commands modu arıyorsanız buraya tıklayın

    YanıtlaSil
  24. Adsız Kardes: Hamachi ile online cok kolay ve bedava Link: http://www.youtube.com/watch?v=kPuiz_yJhT8&feature=plcp&context=C335550fUDOEgsToPDskI77CfDevNoPX6vxIOLyG7l <-----

    Buraya gir videoyu izle :)

    YanıtlaSil
  25. beyler kurulmuyo ki :D jar ya nokia pc suite açılıyo tıklayınca neyle açmam gerekiyo ?

    YanıtlaSil
  26. Sağ tık > Birlikte Aç > Winrar :)

    YanıtlaSil
  27. Arman ÖzdoğruCuma, Şubat 10, 2012

    Paylaşım için sağolasın. Gerçekten güzel bir çalışma olmuş eline sağlık. Ancak şu üssü sayıları giremedim. Yolu nedir onun? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. üssü sayılar derken ? Eğer şuysa. Mesela kodlarda destroy [all] yazıyor. Bu düşen bütün itemleri yok ediyor. Ama bunu köşeli parantezler olmadan yazacaksınız yani. O kısımlara değişken gelecek :)

    YanıtlaSil
  29. yani kopyala yapıştırmı yapcaz öyle yapcaksak denedim ama kopyala demiyor

    YanıtlaSil
  30. Kodların bulunduğu kısmın üzerine gelmenizle sap üstte bir kutu belirecek orada en soldaki kısımdaki simgeye tıklayarak kodları alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  31. YA FURKAN NASIL ÇALIŞTIRCAZ HİLEYİ

    YanıtlaSil
  32. enmki 1.1 açamıyorum t yi

    YanıtlaSil
  33. Ben tıkladım install dedm succesfull dedi heyecanandım açtım mineyi (1.1 benimki) t ye bastım entera bastım hiç bişey olmadı hevesim kırıldı lütfen yardım edermisin :|

    YanıtlaSil
  34. oyunu oynadım cok sıkıcı bi oyu nsanki oyun 1970 lerde yapılmıs gibi :D call of duty yada assassıns creed tarzı oyunları severim

    YanıtlaSil
  35. ya ben indirdim ama t ye pasınca chat açılmıyo zaten singleplayer de chat yok nasıl yapıcam ?

    YanıtlaSil
  36. Hocam yukarda belirttim. 1.8 için olanı indirin ve Survival modunu seçin.

    YanıtlaSil
  37. //set 17:1 mesela üste yazmıcan :S

    YanıtlaSil
  38. furkan bnm ki eski bi mod 1.2.5 bn yapmak istiyorum hileyi ama bi b*k yapamıyorum yaa. (1.2.5 te olurmu) ? lütfen cevap wer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda belirttim ama görmediniz galiba.

      Eğer Minecraft 1.8 modu için Single Player Commands modu arıyorsanız buraya tıklayın.

      Sil
  39. tmm hrşy gzlde birde şu rar şifresini bi yazssan ltfen:S

    YanıtlaSil
  40. oyunum bozuldu sizin yüzünüzden

    YanıtlaSil
  41. biri bana indirme linkini versin mınecraft 1.7.3 ün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarda FURKAN ABİ vermiş ya yeşil tuş indir :D

      Sil
  42. FURKAN abi BEN ÖZGÜR minecrafta girdiğimde force update yapıyorum 1.2.5 oluyo 1.2.5 için varmı yoksa 1.8 veya 1.7.3 mü indireyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun içinde 1.2.5 yazar ama sürümü 1.8 karışık birşey.

      Sil
  43. üslü sayıları nasıl yazcaz mesela yün 35 kırmızısı farklı

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. oyuna giriom esc ve e ye basınca oyun ekranı siyah oluyo of beee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede aynısı oluyor. :(

      Sil
  46. Karpuz un kodunu bulamadım yardım ?

    YanıtlaSil
  47. nereye yazcaz kodları yaaa

    YanıtlaSil
  48. t ye tıklıyom bişi çıkmıo

    YanıtlaSil
  49. yaw 1.2.5 oynuyorum ama t ye basınca konuşma yeri çıkmıyor (tüm modlarda)(hayatta kalma yaratıcı vb..)de .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.2.5 için olanının resmin altında linki var. Yanlış konudasın.

      Sil
    2. skydaz dan indirin daha iyi

      Sil
    3. abi istanbulda mı yaşıyosun Furkan Abi

      Sil
  50. Alllah senden razı olsun itemleri fln görnce içim gidiyooo :D

    YanıtlaSil
  51. ya bu üslü olan sayıları nasıl yapıcaz acil yardım

    YanıtlaSil
  52. Burdan 10 kere denedim 10 kerede olmadı oyun bozuldu

    YanıtlaSil
  53. İndirdiğim dosyada install seçeneği yok jar dosyası.. rar ile açtım ama hala içinde exe dosyasını bulamadım nasıl kurucam yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  54. indirdiğimiz dosyayı nasıl kurucaz yardımcı olurmusunuz? Herhangi bi exe dosyası yok jar dosyası olduğundan kurulum gibi birşey de olmuyor.

    YanıtlaSil
  55. benim oyun bozuldu nasıl düzeltibilirim

    YanıtlaSil
  56. ya kodları yazıyorum ama olmuyor :S

    YanıtlaSil
  57. bunu yükledim oyun artık açılmıyor . sürümden dolayı ama o indirdiğim şeyi nasıl silicem bulamadım yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  58. yaa programı yukledim error verdi oyunu açınca

    YanıtlaSil
  59. ya offf multi oynayamıyorum

    YanıtlaSil
  60. evet arkadaşlar T ye bastıktan sonra örneğin ( give 303 1 ) gibi yazıyorsunuz parantezler yazılmayacak mallar elinizde give her sefer yazmak zorundasınız 303 item nosu 1 de adet sayısını ifade ediyor yalnız bende üstü sayılı itemleri yapamadım bilen varsa yazsın lütfen kaç defa sorulmuş anlaşılmamış bu üstü yazma olayı ağaç fidanları 6 ama yanında üstü sayısı var işte o üstü rakamı yazamıyoruz

    YanıtlaSil
  61. harbi rarın şifre ne ya ???

    YanıtlaSil
  62. bende 1.3.2 var çalışırm mı?

    YanıtlaSil
  63. admin oyunumu bozdun şimdi nası düzeltcez yukada bişeyler demişin anlamadım lütfen yardım et lütfenn en kısa sürede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun şu an 1.4.5 sürümü çıktı ama sen en eski sürümünü indirmişsin. Yenisini indirmeni öneririm.

      Sil
  64. minevraft has crashed die bi error verio mapa girmeden napabilirim

    YanıtlaSil
  65. Oyunu bozulan arkadaşlar .minecraft klasöründeki backup klasörünü incelesinler. Mod kurulmadan önce oraya yedeğini alıyor.

    YanıtlaSil
  66. Üslü sayıları nasıl yazacaz lütfen yardım edin :S :S :S

    YanıtlaSil
  67. Kodlar İtemstack Yazdıkmı Hata Veriyor Yardım Pls

    YanıtlaSil
  68. bende unkuwonn command dıyıyor bende :(

    YanıtlaSil

Ana Sayfa